17.5.2021. – JAVNI NATJEČAJ za zasnivanje radnog odnosa u Sektoru za provedbu EU projekata zapošljavanjem …

Broj: 179-1/2021

Valpovo, 17.05.2021.

Na temelju članka 33. Društvenog ugovora o promjeni oblika organiziranja javnoga poduzeća u trgovačko društvo, Uprava-direktorica DVORAC d.o.o. za komunalne djelatnosti Valpovo raspisuje dana 17.05.2021. godine sljedeći

 

JAVNI NATJEČAJ

za zasnivanje radnog odnosa u Sektoru za provedbu EU projekata zapošljavanjem

 

PRIPRAVNIKA – 1 izvršitelj/izvršiteljica na određeno vrijeme u trajanju od 10 mjeseci za stjecanje radnog iskustva radi obavljanja poslova radnog mjesta INŽENJER ELEKTROTEHNIKE EU I –  Organizacijska cjelina: Sektor za provedbu EU projekata.

 

Opći uvjeti:

– punoljetnost;

– hrvatsko državljanstvo.

 

Posebni uvjeti:

– završen preddiplomski i/ili diplomski studij elektrotehničkog smjera (VŠS/VSS);

– osoba koja nema radnog iskustva, odnosno staža osiguranja u traženoj obrazovnoj struci;

– znanja rad na računalu (alati Microsoft Office).

 

Prijava na natječaj mora sadržavati osobne podatke podnositelja/podnositeljice prijave (ime i prezime, OIB, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona, te adresa elektroničke pošte).

 Uz prijavu na natječaj kandidati/kandidatkinje su dužni priložiti sljedeće:

–   preslika osobne iskaznice;

–    životopis;

–    dokaz o stručnoj spremi (preslika diplome);

–   dokaz o znanju rada na računalu (uvjerenje, certifikat, potvrda, preslika svjedodžbe i sl.);

–  dokaz da se radi o osobi bez radnog iskustva i bez radnog staža (elektronički zapis – e-radna knjižica ili potvrda o podatcima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje);

–    uvjerenje da se protiv kandidata/kandidatkinje ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci);

–    osobna izjava o davanju privole za prikupljanje osobnih podataka (privitak: Obrazac izjave o davanju privole za prikupljanje osobnih podataka).

 Ako kandidat/kandidatkinja uz prijavu priloži dokumente u kojima osobni podatci nisu istovjetni, dužan/dužna je dostaviti i dokaz o njihovoj promjeni (presliku vjenčanog ili rodnog lista i sl.)

 Opis poslova radnog mjesta INŽENJER ELEKTROTEHNIKE EU I za čije obavljanje se pripravnik osposobljava:

 –  složeni poslovi koji zahtijevaju dodatno poznavanje užeg područja djelovanja uz samostalnost, kreativnost i dodatnu stručnu osposobljenost u izvršavanju poslova tih područja

 –  izrada ponudbenih troškovnika (snimanja količina radova), ponuda, analiza cijena i kalkulacija radova

 –  izrada detaljnih terminskih planova investicijskih zahvata, mjesečnih i prema potrebi posla i nalogu neposrednog rukovoditelja

 –  planiranje potrebnog materijala, opreme i radne snage kod pripreme za izvođenje radova

 –  analitička obrada projektne dokumentacije u fazi pripreme za izvođenje radova

 –  provodi odredbe pravilnika o zaštiti na radu i organizira provođenje istih na gradilištu

 –  podnosi potrebne izvještaje i analize rukovoditelju sektora

 –  odgovoran je za kvalitet i točnost povjerenih mu poslova

 –  vodi brigu o edukaciji, stručnom osposobljavanju radnika u odjelu, te sugerira rukovoditelju o  potrebama za stručnim usavršavanjem

 –  sudjeluje u planovima razvoja i unapređenja rada odjela, te daje prijedloge rukovoditelju u cilju poboljšanja efikasnosti odjela

 –  vodi kadrovsku dokumentaciju radnika odjela

 –  izrađuje mjesečne obračune učinka radnika i obračun plaća

 –  vodi evidenciju o izradi radnih naloga prema potrebi

 – prati i proučava zakonske propise, normativne akte, metode, tehniku i sredstava iz djelokruga ispitivanja uvjeta rada, radne okoline i osobnih zaštitnih sredstava, te priprema materijale za donošenje potrebnih akta iz zaštite na radu i zaštite od požara

 –  nadzire provođenje usvojenih pravilnika i uputstava iz djelokruga uvjeta rada, radne okoline i osobnih zaštitnih sredstava u smislu pridržavanja istih i otklanjanju nedostataka u Društvu

 –  predlaže konkretne mjere za unapređenje i poboljšanje uvjeta rada i radne okoline, te daje uputstva za korištenje, čuvanje i izbor pri nabavi osobnih zaštitnih sredstava u Društvu

 –  osposobljava radnike koji stupaju u radni odnos i radnike koji se premještaju na druge radne  zadatke, kao i povremeno provjerava znanje radnika na stalnim radnim zadacima iz djelokruga zaštite na radu prema normativnom aktu putem organiziranog predavanja ili testova u Društvu

 –  vodi evidenciju o polaznicima obrazovanja iz zaštite na radu, evidenciju o vrstama i količini osobnih zaštitnih sredstava, evidenciju o izvršenim mjerenjima uvjeta rada i radne okoline, evidenciju svjedodžbi, nesreća na poslu, povreda, zdravstvenih pregleda i slično u Društvu

– nadzire primjenu i ispravnost sredstava za rad, osobnih zaštitnih sredstava (osobito sredstva za zaštitu organa za disanje) u Društvu

– radi na izradi godišnjih planova nabave osobnih zaštitnih sredstava u Društvu

– radi na otklanjanju nepovoljnih uvjeta rada i radne okoline na osnovu primjedbi, inspektora, radnika, rukovoditelja i drugih organa i poduzimanje konkretnih mjera u Društvu

– izrađuje i prezentira informacije iz djelokruga rada na mjerenjima i zapažanjima uvjeta rada, radne okoline i pridržavanja propisa o upotrebi osobnih zaštitnih sredstava kao i povredama i nesrećama na radu u Društvu

– utvrđuje uzorke povreda, lakših i težih nesreća na radu, te sastavlja zapisnike o nesreći na radu u cilju davanja stručnih mišljenja i prijedloga za naknade, sudski postupak, štete i drugo

– organizira i provodi mjere zaštite od požara u Društvu sukladno zakonskim propisima

– organizira i provodi osposobljavanje radnika sukladno zakonskim propisima u svezi zaštite od požara i protupožarne preventive

– neposredno provodi mjere zaštite na radu, zaštite od požara i upotrebe osobnih zaštitnih sredstava i opreme kod obavljanja poslova

– kontrolira ispravnost vatrogasnih aparata i dostupnost za slučaj njihova korištenja i kontrolira požarne puteve, te ispravnost i dostupnost hidrantske mreže u objektima

– obavlja poslove sukladno Zakonu o zaštiti na radu, Pravilniku o radu i Zakonu o zaštiti od požara

– pribavlja i priprema tehničko-projektnu dokumentaciju za tehničke preglede i sudjeluje na njima

– osigurava dokumentaciju za provedbu postupaka javne nabave – izrada ponuda, troškovnika za potrebe provedbe postupaka javne nabave i prati financijsku realizaciju istih

– organizira, provodi i analizira dokumentaciju i postupak osiguranja imovine i osoba u Društvu, vodi računa o policama osiguranja, neposredno kontaktira sa osiguravateljem oko prijava nastale štete i realizacije i naplate nastale štete

– analizira dokumentaciju o nabavi u provedbi EU projekata sukladno ZJN i načelima EU

– praćenje sustava odvodnje i vodoopskrbe prilikom projektiranja i izgradnje UPOV-a i PPV u sklopu EU projekta, instalacije NUS Valpovo i GIS, u svom djelokrugu rada

– priprema i organizacija tima za održavanje sustava nakon završetka EU projekta u svom djelokrugu rada

– pribavlja i priprema tehničku dokumentaciju za održavanje sustava UPOV-a i PPV, održavanje sustava NUS Valpovo i GIS, održavanje crpnih stanica, u svom djelokrugu rada

– odgovoran je za kvalitetu i kvantitet izvršenih poslova, točnost podataka i povjerenih mu sredstava rada

– obavlja i druge poslove po potrebi posla i nalogu neposrednog rukovoditelja koji je određen važećim organizacijskim ustrojem i sistematizacijom radnih mjesta.

 

Prednost pri zapošljavanju:

Ako kandidat/kandidatkinja ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan/dužna je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, priložiti isprave kojima dokazuje statuse temeljem kojeg ostvaruje pravo prednosti. Prednost u odnosu na ostale kandidate/kandidatkinje ostvaruje se samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat/kandidatkinja koji/koja se u prijavi na natječaj poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja u skladu s čl. 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17 i 98/19), uz prijavu na javni natječaj dužan/dužna je osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane čl. 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na web-stranici Ministarstva hrvatskih branitelja:

Poveznica za stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja na kojoj su navedeni dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju je https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843 .

Kandidati/kandidatkinje koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji  i zapošljavanju osoba s invaliditetom (”Narodne novine” broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dokazuju to odgovarajućom javnom ispravom o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom.

Kandidati/kandidatkinje koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 48.f. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (”Narodne novine” broj 33/92, 77/92, 86/92 – pročišćeni tekst, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13 i 98/19), dokazuju to rješenjem ili potvrdom o priznatom statusu iz koje je vidljivo to pravo.

Nepotpune i nepravodobne prijave biti će odbačene i neće se razmatrati.

S kandidatima/kandidatkinjama koji/koje zadovoljavaju kriterije natječaja obavit će se usmeno testiranje i razgovor za posao.

Natječaj se objavljuje na službenim web stranicama DVORAC d.o.o. Valpovo: www.dvorac.hr .

Kandidati/kandidatkinje prijave mogu slati isključivo putem poštanske službe ili dostaviti neposredno na adresu DVORAC d.o.o. Valpovo, M. A. Reljkovića 16, 31 550 Valpovo.

Zaprimanje prijava na natječaj je do zaključno sa 25.05.2021. godine do 11,00 sati.

O rezultatima izbora kandidati/kandidatkinje će biti obaviješteni pisanim putem.

Uprava – direktorica zadržava pravo da po raspisanom Javnom natječaju ne izvrši izbor, u kojem slučaju donosi odluku o poništenju Javnog natječaja bez obrazloženja prema prijavljenim kandidatima/kandidatkinjama.